[O1] problemów ciąg dalszy - !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomus7
    RS
    • 2010
    • 1896
    • Peugeot

    #26
    Zamieszczone przez german81
    cos dziwne rzeczy dzieja sie w tym twoim aucie .przez caly czas jak sa poniesione obroty to wentylator pracuje?
    To jest więcej jak dziwne :shock: W moim szkodniku w okresie letnim pomimo upałów chłodnica włączała się w momęcie jak stałem w korkach a teraz to zapomnij no chyba ,że od klimy jak się ją włączy i jest więcj jak +5 ( sprawdź czy pompa wodna jest OK bo może ona jest coś nie tak i nie miesza płynów. A nauka radziecka zna różne przypadki :diabelski_usmiech
    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

    Komentarz

    • fidodido
      Rider
      • 2010
      • 440

      #27
      klimę mam a płyny w porządku na odp poziomie jak na razie.?
      Auto: Skoda Octavia I
      Kolor: Srebrny
      Pojemność: 1,8T 20V
      Moc: 150KM
      Typ silnika: AGU
      Gaz: STAG-4

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #28
        a od której strony sprawdzadzasz cz chłodnica jest ciepła czy zimna ?od strony komory silnika czy od strony zderzaka i maski?
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • fidodido
          Rider
          • 2010
          • 440

          #29
          od strony zderzaka i maski tyle ze była ona lodowata rura doprowadzająca płyn do chłodnicy była lekko ciepła tak jak i grzbiet chłodnicy letni
          Auto: Skoda Octavia I
          Kolor: Srebrny
          Pojemność: 1,8T 20V
          Moc: 150KM
          Typ silnika: AGU
          Gaz: STAG-4

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #30
            Zamieszczone przez german81
            a od której strony sprawdzadzasz cz chłodnica jest ciepła czy zimna ?od strony komory silnika czy od strony zderzaka i maski?
            Pytanie retoryczne - Czy to ma jakieś znaczenie :?: :P
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #31
              ma bardzo duze znaczenie jak kolega odpowiew to najprawdopodobniej zgatka sie wyjasni
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • Polon
                Rider
                • 2010
                • 315

                #32
                Re: Zimna chłodnica + ubytek plynu

                Zamieszczone przez fidodido
                Witam
                Dziś zauważyłem ze po dłuższej jeździe przy temp bliskiej zero chłodnica jest zimna,
                temp na wskaźniku ok w aucie jest gorąco po około 10-15 min .
                Pod autem zero plam duży ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
                Brak plam oleju w zbiorniczku, brak zapachu spalin.
                W aucie po stronie pasażera tapicerka sucha wiec o chyba nie nagrzewnica.
                Pomocy.?
                Stawiam na termostat, zapieczony w pozycji zamkniętej.
                Pozdrawiam

                Komentarz

                • fidodido
                  Rider
                  • 2010
                  • 440

                  #33
                  ale gdyby był zapieczony to czy by od razu nie pokazywał temperatury 90 stopni.?
                  Auto: Skoda Octavia I
                  Kolor: Srebrny
                  Pojemność: 1,8T 20V
                  Moc: 150KM
                  Typ silnika: AGU
                  Gaz: STAG-4

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #34
                    chłodnice masz zimna poniewarz sprawdzasz nie ta chłodnice co trzeba ta chłodnica pierwsz od zderzaka to chłodnica od klimy a za nia jest dopiero chłodnica od układu chłodzenia silnika . co do ubytku płynu to sprawdz wszystkie przewody i ich łaczenia
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • fidodido
                      Rider
                      • 2010
                      • 440

                      #35
                      czyli ta pierwsza wielka chłodnica to chłodnica klimy.?
                      zawsze uważałem ze chłodnica klimy i silnika to to samo skoro podczas używania klimy włącza się na niej wentylator a jak się silnik przegrzeje włącza się na niej 2 wiatraczek.?
                      już zgłupiałem
                      Auto: Skoda Octavia I
                      Kolor: Srebrny
                      Pojemność: 1,8T 20V
                      Moc: 150KM
                      Typ silnika: AGU
                      Gaz: STAG-4

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #36
                        silnik i klima maja osobne chłodnice w tej pierwszej jest gaz (czynik chłodzacy) a wtej drugiej masz płyn do chłodzenia silnika .poprwnie jest jesli klima jest właczona to powiny chodzic dwa wentylatory na pierwszym biegu jesli temp. silnika lub cisnienie w układzie klimatyzacji wzrosnie to powinien wlaczyc sie drugi bieg obydwu wentylatorów.a jesli klima nie jest właczona to wentylatory słurza do schłodzenia płynu w układzie chłodzenia i tez powiny chodzic parami
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • tomus7
                          RS
                          • 2010
                          • 1896
                          • Peugeot

                          #37
                          fidodido,
                          Załączone pliki
                          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                          Komentarz

                          • pawulon1971
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 196

                            #38
                            fidodido nadal masz zapowietrzony układ
                            Paweł

                            Komentarz

                            • fidodido
                              Rider
                              • 2010
                              • 440

                              #39
                              to w koncu zapowietrzony czy to nie ta chlodnica zdecydujcie sie
                              Auto: Skoda Octavia I
                              Kolor: Srebrny
                              Pojemność: 1,8T 20V
                              Moc: 150KM
                              Typ silnika: AGU
                              Gaz: STAG-4

                              Komentarz

                              • Polon
                                Rider
                                • 2010
                                • 315

                                #40
                                Zamieszczone przez fidodido
                                ale gdyby był zapieczony to czy by od razu nie pokazywał temperatury 90 stopni.?
                                Jeśli po nagrzaniu silnika utrzymywana jest temperatura płynu chłodzącego na poziomie 90 stopni C, to termostat jest OK.
                                Pozdrawiam

                                Komentarz

                                • marekzu
                                  L&K
                                  • 2007
                                  • 1412
                                  • Superb II combi (3V5)

                                  #41
                                  jesli temeperatura 90 stopni , nie gotuje sie plyn , dziala ogrzewanie to cos zle sprawdzasz -

                                  Komentarz

                                  • fidodido
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 440

                                    #42
                                    Zamieszczone przez marekzu
                                    jesli temeperatura 90 stopni , nie gotuje sie plyn , dziala ogrzewanie to cos zle sprawdzasz -
                                    po 15 min strzałka na środku podziałki płyn się nie gotuje
                                    Auto: Skoda Octavia I
                                    Kolor: Srebrny
                                    Pojemność: 1,8T 20V
                                    Moc: 150KM
                                    Typ silnika: AGU
                                    Gaz: STAG-4

                                    Komentarz

                                    • Polon
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 315

                                      #43
                                      No to jak to jest z tą zimną chłodnicą? Są dwie, jedna tuż za drugą. Bliżej silnika to chłodnica silnika i ta powinna być ciepła. Bliżej grila ze znaczkiem Skody to chłodnica klimatyzacji i ta może być zimna.
                                      Pozdrawiam

                                      Komentarz

                                      • tomus7
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1896
                                        • Peugeot

                                        #44
                                        fidodido, dziś zrobiłem test po 25 km na szafie 90 z przodu chłodnica zimna od strony silnika gorąca sprawdziłem między łopatkami wentylatora. po 120 km ponowne sprawdzenie i efekt taki sam jak po pierwszym sprawdzaniu z przodu zimna do strony silnika gorąca tylko radzę uważać na łopatki wentylatora bo może się załączyć i to chyba wyjaśnia Twój problem Sprawa ubytku płynu to należy obserwować czy nie ma wycieków lub nie idzie w wydech (uszczelka Głowicy) oby nie
                                        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                        Komentarz

                                        • fidodido
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 440

                                          #45
                                          thx uszczelka głowicy - zostały wyeliminowane rożne objawy
                                          Auto: Skoda Octavia I
                                          Kolor: Srebrny
                                          Pojemność: 1,8T 20V
                                          Moc: 150KM
                                          Typ silnika: AGU
                                          Gaz: STAG-4

                                          Komentarz

                                          • tomus7
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 1896
                                            • Peugeot

                                            #46
                                            fidodido, i co? problem rozwiązany :shock: :wink:
                                            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                            Komentarz

                                            • fidodido
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 440

                                              #47
                                              pow ci ze z chhlodnicą tak ale temat ubywania płynu o dziwo ustał.
                                              mozliwe ze wroci razem z mrozami. wtedy sie odezwe
                                              Auto: Skoda Octavia I
                                              Kolor: Srebrny
                                              Pojemność: 1,8T 20V
                                              Moc: 150KM
                                              Typ silnika: AGU
                                              Gaz: STAG-4

                                              Komentarz

                                              • ducker24
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 286

                                                #48
                                                kolego fidodido, i jak tam wygląda sytuacja z Twoim autkiem i tymi wszystkimi problemami??
                                                piszę, ponieważ mam podobne objawy jak Ty. Co była za przyczyna??

                                                Komentarz

                                                • fidodido
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 440

                                                  #49
                                                  ubytek płynu został zlokalizowany w instalacji gazowej tzn plastikowe trójniki rozprowadzające borygo na parownik popękały ,wymienione na żeliwne, jeśli chodzi o grzanie auta to chłodnica zasłonięta w 70 % auto nagrzewa się po 15 min,
                                                  I tak jak pisali forumowicze byłem w błędzie ponieważ 1 chłodnica to chłodnica klimy a za nią jest chłodnica właściwa
                                                  Auto: Skoda Octavia I
                                                  Kolor: Srebrny
                                                  Pojemność: 1,8T 20V
                                                  Moc: 150KM
                                                  Typ silnika: AGU
                                                  Gaz: STAG-4

                                                  Komentarz

                                                  • tomus7
                                                    RS
                                                    • 2010
                                                    • 1896
                                                    • Peugeot

                                                    #50
                                                    fidodido, Czas rozdać punkty :|
                                                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...